op weg naar Xian - Reisverslag uit Kashgar, China van jan spaandonk - WaarBenJij.nu op weg naar Xian - Reisverslag uit Kashgar, China van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

17 Juni 2012 | China, Kashgar

Vandaag en vrije dag, maar wel met 2 excursies mee, naar de dierenmarkt en e supergrote bazaar, he me laten scheren, vol in de zon met een gevaarlijkuitziend scheermes en toen een lange wandeling terug naar hotel surman hotel gerard,kashgar. morgn in de hardslaaper tussen d chinesen richtinng xian, door de woestijn inturmpan, 40 graden gemiddeld en dan nog 2 trajecten, alvorens we in de stad met het terracottaleger aankomen. foto,s sturen bljft moeilijk, eigenljk moet je eerst het foobestand verkleinen, dan gaa het beter, het lijf een probleem vor mij. heb nu een beschaafd aantal 1400 stuks, het minste van de groep, sommge zitten al op 3500.het einde komt nu in zicht, ng 2 weken en dan weer riching amsterdam. dus dekomende dagen zijn r geen berichen van mj,lastig in de trein tussen al die chinesen en geen WiFi, jan

Verslag uit: China, Kashgar

treinen in china

17 Juni 2012

17 Juni 2012

jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012