shiraz - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu shiraz - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

shiraz

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

21 April 2012 | Iran, Teheran

vrienden, ns lange rit van 8 uur vanaf isfahan naar het zuiden gereden,shiraz, de bekende wijndruif is genoemd naar deze plaats, helaas is er geen fles te vinden, geen alcohol in islamlanden en dus nog even wachtentot we in turkmenistan zijn, toevallig op een duitstalligetv zender de aankondiging van de finale van de champignons Leauge tonight, laa hier kwart over elf , maar dat gaat helemaal lukken. jean de meeste excursies doen we met heel de groep zoals in isfahan, 2 dagen de beschikking over een plaatselijke gids en enkel bij de maaltijden zoekt iedereen zo zijn eigen rstaurantje, erg goedkoop hier, net nog even mijn baard wat bijgetrimd. kosten 30000 real =nog geen 2 euro, ook het eten erg goedkoop. hebben vandaag de rozen tuin bezocht en de zoveelste moskee, en schrein morgen de start om 8 uur voor de excursie tot 3 uur, je kunt altijd nog de bazaar in , daar is het redelijk koel en vind je soms koopjes, nu 3 weken onderweg dus nog 6 te gaan hou jullie op de hoogte lui, mij gaat het goed de groeten jan

• 20 Mei 2012 - 14:53

Tonnie TAkken.:

JAn , hier is hetgelukkig beter weer. Zwwembad ligt nog stil ORganisatie high tea verloopt goed . maar 2 afzeggingenAlfa staat nu in dorpgarage. Hij doet een schatting.Belle op streng dieet, er is la een taille aan het ontstaaN, MAAR ZE HIJGT ALS EEN MEULENPEERD.
    iK HOOR DE JE IN DE TLEFOONBEANTWOORDER. bEL NOG EENS.TONNIE

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012