kashgah - Reisverslag uit Peking, China van jan spaandonk - WaarBenJij.nu kashgah - Reisverslag uit Peking, China van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

kashgah

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

16 Juni 2012 | China, Peking

vrienden, ik zal wat zorgvuldiger typen want als ik sommige berichten teruglees is het ada cadabra taal, vandaag in kashgah rondgewandeld en een grote stunt uitgevoerd. op een steigerend paard de blitz gemaakt. vastgelegd door de nodige camera,s dus geen nepplaatje, het eten is heerlijk en met die stjes gaat al opperbest, vanavond zoet-zure vis, met rijst natuurlijk, maar ook lekkere frietjes kun je hier bestelln en gaat natuurlijk met de mayonaise heerlijk naar binnen met jeroen vanmiddag een hapje genomen en avond na de voorstelling van plaatselijke dansgroepen weer de stokjes ter hand genomen. morgen de zondagmarkt en iet wel weer een petje kopen want de 2 de ben ik ook kwijt in de bus waarschijnlijk er is ook een grote dierenmarkt dus de telelens erop voor de protretten van de verschillende volksepen die hier rond lopen dan maandag in de hard-sleeper naar xian met 2 stops wordt gezellig tussen al die medereizigers, zien wel groet jan.

• 16 Juni 2012 - 20:40

Ttonnie:

Jan laat nog eens een paar fotos zien?
    Hier alles oke maar erg rustig. as maandag en dinsdag workshop bij hanneke en donderdag ga ik 3 dagen naar Leeuwarden bijpraten bij Hedwig, hond de hele week in de kennel, lekker hondenvrij!!Ben nu even jaloers op je avonturen. groetjes , kus van Tonnie