turkije - Reisverslag uit Ankara, Turkije van jan spaandonk - WaarBenJij.nu turkije - Reisverslag uit Ankara, Turkije van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

turkije

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

05 Mei 2012 | Turkije, Ankara

hallo iedereen,na wat geprul eindelijk een internetcafe gevonden om de eerste berichten te sturen. goede reisgenoot,slaapt geluiidloos en is als oud miiltair, nu wonend n geldrop zeer netjes en goed gezelschap.reis door turkije verloopt prima . vanut Ankara naar het zuden geresd, sommge steden al eerder bezocht tjdens een rondreis enkele jaren geleden. nu in Santlufa, half sagje om rond te kijken n de stad.gisteren in nemed sadi de tocht omhoog gemaakt op 2100 meter om de beelden te zien de bij zonsopgang als eerste door de zon worden beschenen.een barre tocht omhoog met heel veel wind en boven was het erg bewolkt en weng goed zchtbaar. zelfs door de sneeuw gebannerd om weer heelhuds beneden aan te komen. we hebben een leuke groep, totaal 10 personen en zo na 6 dagen is te merken dat dit goed gaat komen . ook de belgsche gids Luc is erg goed en heeft veel kenns van zaken. morgen naar djabakjr,ooit met tonnie al bezocht en dan door naar het Van meer, berg Arrarat, waar de Ark van noa zou zjn . Zorgen sat de fles met wiskey leeg komt want in iran krjg je daar last mee bj bnnenkomst.
tonnie.geef me even va het reacteblok jouw password dan kan ik de persoonljke mededelngen langs de mail sturen. heb nog geen authentieke juwelen gevonden schat!
dit was mjn eerste verslag .nu nog proberen hoe de foto,s te versturen groeten jan

• 05 Mei 2012 - 16:29

Tonnie Takken.:

Ik zat al enkele dagen te wachten op bericht. Leuk dat het goed gaat,en dat je me belde uit Turkije.

• 05 Mei 2012 - 17:03

Astrid:

Leuk,je eerste bericht is gelukt en nu de foto's nog, ik ben héél nieuwsgierig!
    Lieve groet van mij!

• 05 Mei 2012 - 21:03

7 Van Spaandonkjes:

Hallo Jan,

Wat leuk om je verslag te lezen en wat een handige site. Blijf zoeken he naar die Authentieke juwelen voor tante Tonnie. Geniet ervan.
    x van ons alle7 uit Oudenbosch

• 06 Mei 2012 - 14:22

Marie-Louise:

Jan, geweldig die verslagen fijn dat je details geeft. Ik volg je op de voet mee wat ga jij veel zien en meemaken! Geniet!

• 07 Mei 2012 - 10:22

Yvonne:

Hoi Jan,
    leuk om te horen dat het je goed gaat en dat het klikt in de groep. ja ja, de conditie hè....maar jan, zo'n berg op sjouwen is ook geen kattepis voor ouwe kniekes. Hier alels goed. Kees is gras aan het maaine dus dat lukt nu. En JH en W zijn ook weer goed thuis na een fijne week. Tonnie amuseert zich tot nu toe ook hoor ik dus don't worry! Liefs van de oudjes uit Oudenbosch.

• 07 Mei 2012 - 17:48

Wendy:

Hoi Jan,

We zijn net terug uit Frankrijk en nu pas tijd om je reisverslag te lezen. Goed om te horen dat het goed met je gaat en je geniet van al het moois. Handig hoor om zo op de hoogte te kunnen blijven!! Heel veel liefs van de meisjes en JH natuurlijk.
    X Wendy

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012