op weg naar turkmenisan - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu op weg naar turkmenisan - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

op weg naar turkmenisan

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

28 Mei 2012 | Iran, Teheran

vrienden,van marshad naar de grens van turkmenistan, nogal lang oponthoud aan de grens vanwege de vele turkmenen die tapijten invieren en wij moesten nod\g een visum organiseren om het land in te komen, protserige stad met veel gouden standbeelden van de vorige president en nogal wat grote gebouwen met veel praal in de sr\tad opgetrokken. de aardigste belevenis was een voorstelling in het Puskin theather waar een soort romoe en julis stik werd opgevoerd in her russisch, niet te verstaan dus mar wel erg dramatisch en leuk om mee te maken. ook de overdekte grote markt, foto;s komen later was een belevenis. vandaag de lange tocht naar Mary ondernomen een lange toht door de woenstijn en de weg was hopeloos slecht en zo tegn 8 uur was ons einddoel beriekt , opfrisen en dus een vodk voor het eten als apeteser, morgen heel vroeg op om 6 uur dus op tijd in bed , vandaar einde van dit verslag groet , jan , laat wat ven je horen vind ik leuk, jan

• 28 Mei 2012 - 18:21

Ien:

hoi Jan, ik lees elke keer je verslag! leuk hoor. Zie dat jullie dezelfde temperaturen hebben als hier in holland! Je maakt lange dagen, maar dan zie je ook wat!!
    Gaat het nog goed in de groep?
    Veel plezier en voorzichtig!
    gr. Ien (boni)

• 29 Mei 2012 - 11:21

Tonnie TAkken.:

De zwembadman is van morgen (dinsd) gekomen. Hopelijk werkt hij snel. HIgh tea is geregeld en veel tuin gesproeid.
    LEKKER DAT GLAASJE , WIJ DRINKEN ER IEDERE DAG WEL EEN!
    beLLE WEER BETER groet Tonnie

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012