16 dag in iran - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu 16 dag in iran - Reisverslag uit Teheran, Iran van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

16 dag in iran

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

16 Mei 2012 | Iran, Teheran

vandaag aangakomen in Isfahan na ssn stop onderweg in en klain dorp met een citadel,daar habben we weer een jarige toegezongen en na de pick nick gebak genuttigd. het begint al aardig heet te worden heb na aankomst wat rondgeslenterd en een vette hamburger gegeten magerder wodt je hier echt niet met al die kebaps.de bazaars zijn ltijd erg koel en heb net een man ontmoet, die kent onze reisleider ook al en die man noemt zich fernandel je weet wel die franse commiek uit de 50 er jsren.Vanavond samen bezellig eten en de verjaardag herdenken, er wacht ons nog veel zaken die we morgen gaa bezoeken oa een tapijtenbazaaren de nodige gebedshuizen en moskees, was gisteren bijna klaar met de foto's te celedteren toen inees de electra uitviel en ik weer opnieuw moest uitzoeken oe het moetmorgem krijg ik hulp en dan komen ze echt de plaatjes, roet voor nu jan, ps kees we gaan richting shiras waar de bekender druif vandaan komt.

Verslag uit: Iran, Teheran

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012