rustdag in bishkek - Reisverslag uit Bisjkek, Kyrgizië van jan spaandonk - WaarBenJij.nu rustdag in bishkek - Reisverslag uit Bisjkek, Kyrgizië van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

rustdag in bishkek

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

07 Juni 2012 | Kyrgizië, Bisjkek

vrienden. even niksen vandaag en een speciale groet aan al die mensen die het leven van tonnie nog wat glans geven, speciaal mijn goede vriend gerard en zijn vrouw annie, gerard verzorgt ons grasgazon ieder week en zorgt voor de nodige humor,die mis ik soms hier,yvonne ,steek haar maar een hartje onder de riem.ik doe mijn best om leuke dingen te vinden, straks als de afrekening gaat geschieden, heb al een aardige verzameling uit al de landen die ik bezocht, wat, is ....verrassing, vandaag as er een excursie naar een natuurgebied ,hier in de omgeving, ik heb gekozen omcultureel te doen en heb met jeroen een aantal musea bezocht , een russisch gigantisch gebouw met oude glorie uit de tijd voor de onafhankelijkheid en een kunst museum, met slecht licht en vaak bombastische prenten en schilderijen, geheerlijking van de tijden van stalin en lenin. veel monumenten, russische grootsheid in omvang en altijd vooruit in de strijd, spagetti als afwisseling en gisterenavond lekker chinees , zovast met de shopstick in de weer.

  • 08 Juni 2012 - 07:17

    Marianne:

    We spreken a.s.zondag met Tonnie nog een weekend af.Dan zien we elkaar op de familiedag bij Kees.Pleun staat nu op de wachtlijst in Nijmegen voor een operatie aan zijn schouder.Wordt een nieuwe kop/kom ingebracht (lange wachttijd_Gr en geniet lekker
    dikke kus en knuffel MARIANNE

  • 08 Juni 2012 - 14:06

    Tonnie TAkken.:

    Hoi, heb aardige rugpijn door sjouwen met metselzakken op de tuinstoelbak.Zwembadman nu bezig met de rol van de mat en weghalen stenen en hout.Anneke D heeft leuke fotos enfilm gemaakt van de high tea die iedereen erg gezellig vond. Ikook.
    Ik zie je graag weer thuiskomen!!!
    groet Tonnie

  • 09 Juni 2012 - 12:24

    Yvonne:

    Hoi Jan,
    had eergisteren nog wat geplaatst maar kennelijk niet op 't goeie knopke gedrukt. Volgens mij ben je al b ijna in China. Hier de laatste voorbereidingen voor de familiedag. Je kent ons nummer hè: 0165-312774. Ik leg de Bosatlas klaar zodat iedereen kan zien waar je bent. En als je ook voor mij nog iets fraais tegenkomt: ik zal je eeuwig dankbaar zijn.....kees blijft lekker sjouwen en groet je uiteraard ook. Een dikke knuffel van ons beiden.

  • 10 Juni 2012 - 08:49

    Jos:

    Jan,
    Eindelijk je reisverslagen geopend en ik ga nu echt alles lezen en bekijken.
    Dan kan ik morgen uitgebreid verslag doen aan de Heren van de Herendag.
    Genoten van de cultuur op je rustdag?
    Gisteren hopelijk niet naar het voetballen gekeken. de Nederlandse honderden miljoenen op het veld waren niet in staat om maar een doelpunt te maken.
    Groet, Agnes en Jos

  • 11 Juni 2012 - 14:43

    Astrid:

    Hoi Jan,
    Een groet van mij, ik ga nu op vakantie naar Italië, als ik terug ben zal ik je laatste verslagen lezen en misschien nog wat foto's bekijken!
    Wanneer kom je aan in China?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kyrgizië, Bisjkek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2012

thuis

28 Juni 2012

laatste halte beijing

24 Juni 2012

treinen in china

17 Juni 2012

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 15677

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: