aanloop voor mijn reis - Reisverslag uit Knegsel, Nederland van jan spaandonk - WaarBenJij.nu aanloop voor mijn reis - Reisverslag uit Knegsel, Nederland van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

aanloop voor mijn reis

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

26 April 2012 | Nederland, Knegsel

over 4 dagen is het zover, koffers aan het inpakken en hopen dat mijn paspoort op tijd terug is ,voorzien van alle visa.Nog een hele waslijst afwerken en niets vergeten wat belangrijk is voor zo'n lange reis. ik heb er zin in en hoop op een leuke groep medereizigers, dat is nog een vraagteken,zien we zaterdag op schiphol wel, gegroet voor nu, dit is een proefje om te zien of alles lukt,

  • 04 Mei 2012 - 14:05

    Yvonne:

    Hoi Johnnie, hoop dat je een goede reis tot nu toe hebt en je met een leuke groep reist. In Oudenbosch alles goed; redelijke temperatuur en veel regen, maar daar groeit het gras goed van en kunnen we maaien met jouw snelle masjien. Tot gauw en liefs,
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Knegsel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2012

thuis

28 Juni 2012

laatste halte beijing

24 Juni 2012

treinen in china

17 Juni 2012

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 15686

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: