rustdag in Samarkand - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu rustdag in Samarkand - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

rustdag in Samarkand

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

02 Juni 2012 | Oezbekistan, Samarkand

tonnie, die onbekende ben ik waarschijnlijk geweest,dus geen paniek. vandaag in gesprek met een paar studenten, die konde per google earth zien waar ik woon en ook de temperatuur is pet 9 gr , iets minder dan hier . zon dikke 36 gr denk ik , gisteren in het kleine badje opgefrist was natuurlijk de eerste, de stad bezocht , nog steeds veel moskee.s en oude gebouwen, dat blijft, morgen richting kaskent, meer bergen dus wat koeler.julie familiedag nadert. nog een weekje en dan is het hopelijk goed weer om buiten te zitten in kees tuin, heb ook nog een wijnproeverij bezochtmet een aantal mensen uit onze groep, best grappig en de wijnen , vooral zoet , desertwijnen waren goed te drinken.het eten blijft goed,wel wat aan het minderen ,vooral de lunch,verder uitgebreide verhalen over historische personen laat ik aan jullie over,groeten voor deze keer jan

• 03 Juni 2012 - 09:15

Yvonne:

vannacht hebben Julotte en Valerie bij ons geslapen en ze sturen je dikke kusjes.XXXXXXX JH en W waren met de oudfsten naar de oefenwedstrijd van Oranje! 6-0 gewonnen. En gisteren was weer een hoogtepunt met de Communie van Maria. gelukkig mooi weer dus alles kon buiten. Fantastische dag met een overheerlijk buffet. Lekker gesmuld met uiteraard een heerlijk glas van Spaandonkwijn. Ja, nu de voorbereidingen voor de familiedag maar eerst nog droevig de begrafenis van de opa van Loes. Ja, zo is het leven. geluk en droefheid dicht bij elkaar. We gaan vanmiddag de stilte van Tonnie een beetje verbreken en naar je zwembad kijken! Als je weer thuis bent komen we een duik nemen. Niet teveel sjanesn met jonge meidjes hè....geniet nog en tot een volgende mail. Liefs ook van Kees.

• 03 Juni 2012 - 13:39

Astrid:

Hoi Jan, Leuk te lezen je reisverslagen!
    De foto's zijn ook top! Vandaag hier koud en regen, dat is bij jou wel anders als ik lees 36 gr. Hoe is het met de medereizigers, heb je daar veel gezelligheid aan? Lieve groet van mij en tot je volgende verslag!

• 03 Juni 2012 - 15:48

Wendy:

Hoi Jan, eventjes wat te druk gehad hier, om je blog bij te houden maar vandaag hebben we een rustige,regenachtige, koude zondag dus ik ben weer helemaal bij. Gisteren de communie van Maria gevierd, was een hele mooie en zonnige dag. S avondspits zijn we met de twee oudsten naar een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal geweest in de Amsterdam arena, JH had heel last minute kaarten gekregen via zijn werk. Was heel gaaf, we zaten pal achter de goal. Verder alles goed hier! Volgende week de familiedag, hopelijk met een zonnetje erbij, kunnen we lekker de tuin in. Dan nog drie weken en dan begint de zomervakantie alweer en zit voor jou de reis erweer op! Geniet nog maar van al het moois en groeten van ons allemaal. Liefs JH, À,D,J,V en W

Verslag uit: Oezbekistan, Samarkand

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012