rustdagen in buchara - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu rustdagen in buchara - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

rustdagen in buchara

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

30 Mei 2012 | Turkmenistan, Asjchabad

precies op de helft van onze reis naar Xian -beigijng. mogen vandaag uitslapen en destad bezichtigen met haar vele bezienswaardigheden , ons hotel is dicht aan een groot plein gelegen waar het s'avonds goed vertoeven is . waar je dus lekker kunt eten.Vanochtend heerlijk thee gedronken, gember thee, het beste tegen de dorst als het 35 gr heet is. vraag van astrid.; we reizen vaak per land met de zelfdechauffeur, die van turkmenistan dus maar kort 3 dagen , maar in iran 18 gagen dezelfde mmn met zoon, later op de dag van het afscheid was de hele familie in ons hotel om goededag te zeggen. ze hadden taartjes meegenomen en we hebben lekker gesnoept. nu morgen nog een beetje ronfslenteren en dan op naar de volgende atrakktie.dit plaatsje id wel erg in trek bij toeristen, veel fransen en italianen en ook russen natuurlijk. de prijzen zijn duidelijk al wat hoger dan op het platteland waar je nauwelijks iet kwijt bent aan bier of eten. als je vragen stel die dan . ik vind het leuk eventueel dingen iutte leggen, groeten . nufoto's proberen, jan

• 30 Mei 2012 - 17:36

Gérard:

Jan, noem aub ook 'ns een naam van hotel of straat/plein: op Google Earth kun je bijna tot in je slaapkamer inzoomen! Krijg zo wel een idee van de plaatsen, bezienswaardigheden en de eindeloze vlakten en bergen waar je doorheen reist met dit hulpmiddel!
    Groetjes van broer en schone zus!

Verslag uit: Turkmenistan, Asjchabad

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012