jan door turkije - Reisverslag uit Ankara, Turkije van jan spaandonk - WaarBenJij.nu jan door turkije - Reisverslag uit Ankara, Turkije van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

jan door turkije

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

08 Mei 2012 | Turkije, Ankara

amice. morgen gaan we de grens overnaar iran. vanavond dus modeshow,want de dames moeten volges strenge regles n iran gekleed zijn en dus hoofdsluier om en enkels bedekt. mooie res door turkije, op de foto,s ze je Ankarra.hoofdstad. goreme met de balonnen n de cappadosische lucht. vervolgens naar kathat. berg beklommen naar de beelden die ,ochtens door de eerste zonnestralen worden beschenen. door naar Darbakr met zijn overdekte kamelenbinnenplaats en grote moskee. op naar het Van meer met een bootexcursie naar het eilandje met oud kerkje. barberque n de regen en dan door. n VAN te zen van de aardbevng de her het votge jaar plaatsvond, heel veel tijdeljke klene contaners om de mensen een onderdak te beden vandaag naar de grensplaats met de machtge Arraratberg op de achtergrond en het fraaie palesfort tegen de bergen.. al met al een goed begn en nu de lange trp door iran 18 dagen lang geen alcohol , voor sommge medereizgers een crme, dus ook geen wjntje bj de kebap

• 09 Mei 2012 - 10:48

Tonnie Takken.:

Nou JAn geen foto te zien.Doe eens creatief.We willen wat zien!!!!!

Verslag uit: Turkije, Ankara

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012