kazachstan naar kirgisie - Reisverslag uit Astana, Kazachstan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu kazachstan naar kirgisie - Reisverslag uit Astana, Kazachstan van jan spaandonk - WaarBenJij.nu

kazachstan naar kirgisie

Door: janszijderoute

Blijf op de hoogte en volg jan

06 Juni 2012 | Kazachstan, Astana

vrienden,na buchara en ashgabath door naar kasachstan, asgabath is de protse hoofd stad van Turkmenistan , veel te zien en groot opgezet ter ere van de president, daarentegen is het platteland arm en erg goedkoop voor ons , westerse toeristen, tashkent is een evenbeeld ,maar veel traditioneel we belaanden in her grote oestbekistan hotel. waar een competitie voor body builders plaatsvond, hier in oestbekistan vond ook nog een voetbalwedstrijd plaats van iran tegeb oestbekistan . een aantal van onze groep is er heen gegaan , ik heb het op tv gezien, vanavond de openingwedstrijd van de europese voetbalkampioenschappen in polen en ukranine,gisteren hebben we overnacht bij een nederlander die in kazakstan is neergestreken na een schone te hebben ontmoet op zijn vakantie in dit land . een leuke belevenis was een dagje uit in een groot natuurreservaat met prachtige vegetatie en bijzondere roofvogels , zoals gieren die hier heentrekken, landschap is indrukwekkend, vorige foto.s heb ik met behulp van de coputerman van de universiteit in Bucara kunnen versturen, je moet ze eerst verkleinen en dat lukt mij meestal niet,nu dus een lange rit vandaag geen lang oponthoud door computertooring zoals bij het binnenkomen in kazakstan, maar lekker vlot , nu dus hier in kirgisie plaats:Bishtek. zoek maar eens op, een hoop kilometers. astrid, 't gaat lekker met de groep, iedereen heeft wel een beetje zijnvoorkueren maar zoals gisteren in een guesthouse is het toch een homogeen clubje, bu eerst wa eten groet jan

• 06 Juni 2012 - 16:48

Vivian:

Hallo Jan,

Wat een mooie foto's zeg, vandaag eens lekker alle reisverhalen door zitten bladeren. En de reactie's van mijn oom's tante's en die van wendy natuurlijk. Van de week tonnie nog even aan de lijn gehad en even lekker bij gekletst. Het zwembad bijna klaar dus als je thuis bent komen we op de koffie voor alle mooie foto's en een duik in het zwembad. Nog een fijne reis verder en ik blijf je volgen.
    Liefs vivian en de mannen

Verslag uit: Kazachstan, Astana

op weg naar Xian

17 Juni 2012

op weg naar Xian
jan

werd enthouiast toen een kennis mij verslag deed van deze AAP reis , zijderoute over land naar China.65 dagen onderweg met een klein groepje en door al die vreemde landen te reizen. iran turkmenistan, kyrgisie,oesbekistan etc. in contact komen met niet alledaagse culturen,landschappenen bevolking.kortom een advontuurlijke onderneming, heb er zin in.

Actief sinds 09 April 2012